вторник, 1 мая 2018 г.

Cudowna 12-latka w Brytyjskim Mam Talent powaliła Jury swoim głosem!! [NAPISY PL]

Cudowna 12-latka w Brytyjskim Mam Talent powaliła Jury swoim głosem!! [NAPISY PL]

Cudowna 12-latka w Brytyjskim Mam Talent powaliła Jury swoim głosem!! [NAPISY PL]




Napisy: Puty
Ярослава Дегтярёва. "Кукушка" - Слепые прослушивания - Голос Дети - Сезон 3. Top 10 AMAZING Street Performers Musicians Piano (2017). IMAGINE DRAGONS in The Voice Kids | The Voice Global. Golden boy Calum Scott hits the right note | Audition Week 1 | Britain's Got Talent 2015. Nela Zawadzka CALY WYSTEP "Meluzyna" Voice Kids. MOST EMOTIONAL AUDITIONS EVER..That Made Judges Cry! | Top Talents. Uciekła z horroru, by wystąpić w azjatyckim Mam Talent. Grace VanderWaal performs "I Don't Know My Name". Najlepszy w historii występ w amerykańskim Mam Talent (napisy pl). America's Got Talent 2015 S10E06 Heavenly Joy Jerkins 5 Year Old Singer Is The Next Shirley Temple. TOP 3 EMOTIONAL AUDITIONS From X Factor UK | X Factor Global. BOYS - Żyłem jak chciałem (Ostróda 2017). Titanic - My Heart Will Go On || Best The voice Kid || America's Got Talent || Blind Auditions 2017. André Rieu & 3 year old Akim Camara. TOP Kids Golden Buzzers From Got Talent Worldwide! | Darci Lynne, Beau Dermott & MORE! | Top Talent. Édith Piaf - Non, Je Ne Regrette Rien (Sofie) | The Voice Kids 2017 | Blind Auditions | SAT.1. Bóg się mamo nie pomylił. Laura Bretan 13-Year-Old Opera Singer Gets the first Golden Buzzer - America's Got Talent 2016. Jesika Jesteś mym sercem i duszą (Official Video). Whitney Houston - Greatest Love Of All Live. Taniec niespodzianka na studniówce we Wronkach 31. 01 .2014. Ten uczestnik rozśmieszył jurorów do łez! Przypominamy jego występ :) [Mam Talent!]. Bracia Kaczmarek Kaczmarek -"Moja Matko ja wiem" Koncert Galowy w Chicago 13 Styczeń 2018r. Roksana Węgiel CAŁY WYSTĘP voice kids - ,,HALO" i ,,ALEJĄ GWIAZD Z EDYTĄ GÓRNIAK''. Telekamery - Sylwia Grzeszczak i SoundNGrace - „Kiedy tylko spojrzę”. Georgia's Got Talent - Genadi Tkachenko. Siostra Cristina wywija we włoskiej edycji The Voice. Zuzia Janik CAŁY WYSTĘP voice kids Katy Perry- unconditionally i Christina Aguilera Hurt. Czesław Niemen - Wspomnienie. Perkusja Daria 7 lat Klawisze Klaudia 8 lat.Składanka biesiadna. Zaśpiewał piosenkę Elvisa, rozkochał w sobię Małgosię Foremniak i Agnieszkę Chylińską [Mam Talent!]. Barka - ukochana pieśń Jana Pawła II. "Аве Мария" Весь зал плакал. Вика 11 лет. TOP 5 Superstar Singer in future - Got Talent Worldwide. Валерия Симулик - Set Fire To The Rain - Adele - Х-Фактор 5 - Кастинг в Харькове - 23.08.2014. Oliwka Kopiec CAŁY WYSTEP – „Mam tę moc” Voice Kids. Amira Willighagen.. ¡editado y subtitulado en español!. Agnieszka Chylińska oniemiała podczas tego występu! [Mam Talent!].

Комментариев нет:

Отправить комментарий